mandag 22. oktober 2012

Epledessert



Her er resultatet av epledesserten, jeg hadde ikke gresk yoghurt tilgjengelig, men brukte litt cottage cheese isteden og det fungerer like bra. Utrolig godt hvis du er søt sugen og trenger noe og kose deg med på lesekvelden;). Enda jeg går på lavkarbo så jeg under meg frukt en gang i ny og ned, velger og ikke leve for strengt. Ett eksempel på dette var gårsdagen da jeg bakte boller til min kjære som det endte med at jeg spiste flest av. Resultatet av dette ble magesmerter og kvalme, årsaken til dette er nok at jeg har styrt unna de største karbohydratene over en lang periode, så når jeg først spiser noe så tungt som boller klarer ikke magen helt å fordøye det. For meg så fungerer det bedre med desserter som dette.


 sukrin isteden for sukker, fungerer like bra, hvis ikke bedre:)


 vaniljeessens, du finner det på Life 

2 kommentarer:

  1. Halla!
    Var köper du Steviosa'n? Tillsättningsstoffer?
    J

    SvarSlett
  2. På Life:) eller du kan bestille fra proteinbutikken og kinsarvik. Det er disse jeg bruker.Hvis du tenker på å bruke det som søtningsmiddel, så vit at den har en litt bitter ettersmak, vaniljeessensen er min store avhengihet, å det er ikke mange dråpene du trenger for mye smak:)

    SvarSlett