søndag 28. oktober 2012

Drikk vann



Hvorfor er vann så viktig? fant noen punkter som kanskje kan hjelpe litt for de som er uvisse på hvorfor dette er så viktig. Jeg er ikke en av de flinkeste til å drikke, jeg har merket flere ganger at det kan svartne litt, få vondt i hodet og jeg blir slapp dersom jeg har fått i meg for lite. Lite tips, alltid å ha en vannflaske tilgjengelig, det er en fin måte å få i seg mere vann på. Jeg drikker mye mere på denne måten, tenker ikke over at jeg gjør det engang.
 
 ♥   Vann øker forbrenningen

♥   Vann renser kroppen og hjelper til med å skylle ut avfallsstoffer

♥   Vann er viktig under trening, du mister mye væske, vann regulerer kroppstemperaturen.

♥   Vann er viktig under styrketrening, musklene våre inneholder mye vann.

♥   Dersom du ikke drikker nok vann under fysisk aktivitet, må hjertet og lunger arbeide hardere.

♥   Vann er bra for å opprettholde en sunnere hud.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar