mandag 29. oktober 2012

Smile

smile to the world and the world smiles back at you


Jeg må bare få det ut, men åååååå jeg er så glad, vet egentlig ikke helt hvorfor, men for tiden er alt bare bra. Treningen gir meg glede, jeg har verdens beste venninner og verdens aller beste kjæreste. Jeg føler meg så rik på så mange måter, heldige meg. Har hatt en kjempe fin dag med verdens beste Borghild, kaffe kos og jenteprat;)... Det blir ikke like mye nå som før, men så godt det er når vi har sjansen til å kunne tømme tankene litt til hverandre. Onsdag blir det mere jente tid da Azita kommer til B town for å møte meg, gleder meg sånn. Tidligere har jeg alltid slitt utpå høsten, blitt innestengt og små deprimert, etter at jeg ble sammen min kjære har alt blitt mye lysere. Han gjør meg så glad og for meg alltid til å le, kan jo ikke bli bedre da;). Håper alle har en like fin dag som meg, nå er det pysjamas og kakao
Dersom det er noen ivrige blogger der ute kan jeg anbefale å få laget header HER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar