tirsdag 30. oktober 2012

Søvn

En liten lur

Jeg er en gammel dame i en ung kropp, hehe sier det hele tiden til meg selv. Jeg elsker å stå opp tidlig og elsker enda mer en ettermiddagslur. Det beste er de gangene jeg har hele leiligheten for meg selv og kan strekke meg ut på sofaen. Søvn for meg er veldig viktig og jeg merker det på kroppen med engang dersom jeg er i underskudd. I dag var det ekstra deilig, etter den forferdelige starten på dagen. Nå er energien på plass, kaffen klar i hånden sammen med en drikkeflaske med vann;) selvfølgelig. Nå skal jeg svinge meg rundt å få vasket gulver og tatt oppvask.


Interessant:  ♥ lite søvn over lengre tid kan føre til overvekt

                            ♥ vi får dårligere immunforsvar dersom vi sover dårlig

                            ♥ trening kan hjelpe deg inn i en god søvn.


Energien er tilbake, søvnen er på plass! smile to the camera

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar